Kort update

Det blir ingen grönt kort-kurs, jag ställde in men orkar inte riktigt förklara varför, det står på mitt Instagram om ni vill veta. (Det är ingen hemlighet men jag orkar inte börja förklara här.) Hursomhelst var det ingen panik för jag ska ändå inte tävla nu, det var dyrt och det var fel tidpunkt för mig. Tränade istället för tredje gången denna vecka istället. (yeah!) 
 
Var inne en sväng på Hööks & Horze innan gymet för att kolla Horze kvajer (jag vill ändå hitta en även om vi inte ska bli tävlingsnördar), de var fula men de hade vita Roeckl så det är bra att veta. På Hööks fanns det otroligt lite på rean, inte ens nåt av intresse. Nu var jag kanske lite mer kritisk pga ingen ork och dåligt humör men ändå. Provade ett par Ariatkängor, ynk. VILL HA. Men det är inte prio så det får vänta. Har däremot köpt en billig brun kavaj på rea på Ellos för en hundring som jag tycker verkar matcha ganska bra. Om man bara syr i ett par extra knapphål (den har bara en) borde det bli perfa. Det är kanske ingen stetch men den borde funka.
 
Idag ska vi rida för Seattle & Savannah, jag & Honey. Hoppas vägarna runt Oxunda är bra, men har det inte varit megamycket snö (så det är isigt där) nånstans borde det vara OK för det har vart plusgrader hela veckan. Var ju isigt i fredags men mest där det hade vart mycket snö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0