Vill gymma!

Längtar till gymmet nuuu..!
Ikväll är min kompis sista hela dag i Stockholm så vi ska äta middag på Koh Phangan. Imorgon åker hon till Norge, och jag ska och träna. Är bokad på Shapeklassen men vi får se om det blir det eller något annat. 

Är så glad att lusten finns, och att det känns jobbigt att vara utan gymmet. Behöver ha det uppbyggt för att klara av att fortsätta med häst på heltid. Semesterveckorna blir nog inget problem men sen kan det bli tufft. Innan denna vecka började har jag tränat 1-3ggr varje vecka, i 8 veckor! Så bra! Om jag grejar 2 pass denna vecka (vilket jag borde) har jag tränat minst 2 ggr/v i 4 veckors tid. Nästa mål därefter är såklart 3ggr/v.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0