Morgonupdate

Just fått info från morgonkoll, hon var inte mer svullen idag, och det har inte vätskat. Lite varm. Sur över att inte få gå ut till killarna :) That's my girl :) 

Känns OTROLIGT skönt att det slutat vara, det måste ju vara ett gott tecken? Och att hon inte blivit mer svullen. Då känns det som att jag absolut kan vänta på första bussen ut om två timmar, så ska jag kolla, tempa osv och sen ringa och rådfråga vet. Måste skiva upp allt, redan igår var jag "vad hade hon eg för temp", det var tur att jag skrivit det till Johanna för det försvann direkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0