DM avbokat

Avbokade tävlingen och transporten idag. Prutt. Om allt skulle bli bra fr.o.m. idag är hon nog hel om en månad, men ärligt, jag orkar inte känna stressen och ska jag ta ut vet nu och sen såsmåningom vetbesikta henne (kan ju inte göra det just nu) så har jag inte råd. Precis som sist när jag fick ställa in Rikset känns det himla trist men mest för att inte få vara med och träffa folk och se andra fina travare snarare än själva tävlingen. Kanske att man kan låna en bil och fara och kolla iallafall, Strängnäs är ju inte så långt bort. Vi får se. Snart går bussen, känns både skönt och jobbigt. Iallfall ätit frukost idag och jag har med mackor + har nudlar i stallet så jag ska försöka äta bättre idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0