Update

Efter bad somnade jag lite i soffan men sen har jag haft svårt att somna trots trött. Kände mig småfebrig men tänkte att det var mest för att jag är så spänd och orolig. Sen kom jag på att jag enbart ätit en halv äggmacka, två koppar kaffe och en dammsugare idag.. Ett tag i stallet trodde jag att jag skulle svimma, avfärdade det som oro men det var säkert blodsockerfall. Fått i mig en Panodil men började må illa nyss.

Fick just lugnande SMS från stallet om att hon hade gott m mat & var svullen som tidigare men inte mer. Torrt, savar inte. Lite varmt. Vet inte vad jag gjort utan Anders & Helena, fan det är så typiskt. Jag säger att jag aldrig skulle skaffa häst utan bil för att vad gör man om hästen blir sjuk o man är bussberoende och vad händer.. Men det känns otroligt bra att det slutat vara (hoppas det är så imorgon också..), ska ändå ringa vet imorgon ifall hon kan behöva antibiotika. Får själv i mig lite nyponsoppa nu, så kan jag förhoppningsvis sova sen.. Usch usch usch :( 


Kommentarer
Linda

Nä du fick verkligen den dåliga delen av att vara hästägare redan på en gång.
=(
Men det kommer såklart bli bra snart. Du är klok och duktig.

Svar: Ja jag hoppas det :(
Borrowed Hearts

2014-08-30 @ 21:59:04
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0