Let it go

Tröttsam dag igår, av flera anledningar. Jag & Helena skrittade varggropen, Runsavägen, skogen till U-leden och sen den till hagen. Hästarna fick gå lite som de ville. Honey har haft ett irriterat öga ett tag så vet var ute i onsdags och det blev salva & Metacam. Nu ser hon dock mycket bättre ut & hinnan över ögat är på tillbakagång, men vi tar det lugnt så länge hon går på smärtstillande.

Det var precis en sån runda man behövde. Nu ska jag gå ner till Hemköp och köpa frukost, sen ska jag & Helena åka och köpa Kolla Masken inför installningen, och förhoppningsvis rida en sväng om det inte kommer tokregn.





Kommentarer
Linda

Ett tips är att kolla upp equipo lab på Internet. Med reservation för stavningen. Det kan bli bra mycket billigare, speciellt om ni går ihop några stycken.

Svar: Nu var vi ute i sista minuten så det blev Kolla masken men ska komma ihåg det till nästa bete! Tack! :)
Borrowed Hearts

2014-08-23 @ 14:52:57
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0