Pirr i magen

Min mamma har vart i Spanien på golfkurs och när vi pratade i telefon idag så kom Beslutet upp, hade egentligen inte tänkt nämna det men vi pratade om en sak och hon frågade nåt som gjorde att jag berättade det. Kändes läskigt att säga det högt, och pirrigt. Hon tyckte iallafall att det var bra.

Nej nu ska jag sluta reta er. Jag lovar att ni också ska få veta. Om 2-3 år när det kommer vara i närheten av att faktiskt hända. ;) Som tröst får ni istället den här sjukt roliga bilden som nån gjort där Kahl Drogo från Game of Thrones rider dressyr i OS fniss fniss fniss

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0