Ett taget beslut.

 
Drömmar är lättare än beslut. Beslut och planer har jag lärt mig prata tyst om. Det blir enklare så. Ungefär som att jag ska köpa en ny bil. Det är jättesnällt att så många försöker hjälpa mig att hitta en ny men jag vill inte köpa en ny på krita igen. Jag betalar fortfarande av min skrotade. Och hur mycket jag än säger att det går inte just nu, så går det inte fram hos alla. Drömde f ö att jag hade en ny bil, en liten bubblaliknande, klarröd. Fast jag vill nog nästan ha en puma igen nästa gång. Den var en så jävla fin & rolig bil.
 
Beslutet jag tagit är så stort att jag så gärna vill prata om det men eftersom det, likt bilen, är en plan för framtiden, kan jag inte. Men det är stort. För mig. Och klokt också, tror jag. Hej vagt blogginlägg!
 
Imorgon är det äntligen häst igen efter tre hästfria dagar men det var länge sen det var en sån lång paus nu så det har vart rätt skönt. I tisdags kunde jag jobba över, igår tränade jag & idag åkte jag bara hem och har sett Game of Thrones & badat badkar. På lördag blir det dubbeldejt, först Runsamorgon med tjejHoneyoch sen ut till killHoney. Jag har inga direkta planer för nån av kommande dagarna, ska kvällsa imorgon så vi rider nog på banan då. Åker nog inte ut med jättetidiga bussen till Runsa på lördag, blev lite segt sist. egentligen är det väl sak samma att döda tid på väsby station innan eller i sadelkammaren efter.. men på nåt sätt går tiden snabbare när man är på väg nånstans, inte när man bara väntar på att få åka. (Billösheten var det ja..)


Kommentarer
Elin

Meh! Nu blev jag ju så nyfiken i en strut! Så kan du ju inte göra >. <

Svar: Haha.. förr eller senare kommer det väl fram (snarare senare)
Borrowed Hearts

2013-03-08 @ 06:00:54
URL: http://beautyalices.blogg.se
Petra Andrén

Vilken retsticka! =D

Svar: ;)
Borrowed Hearts

2013-03-08 @ 06:09:23
Linda

Planen är att du ska blondera dig, köpa en vit häst och flytta till... hmm, Spanien kanske.

Svar: Nästan, Irland! ;D..eller inte.
Borrowed Hearts

2013-03-08 @ 13:15:58
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0