Jag mötte Lassie: Mack Lobell

Haft en fantastiskt trevlig kväll med Bettan på Solvalla idag! Vi såg två lopp, sen kom legendaren Mack Lobell (30 år fyllda!) och hans gamla kusk John Campbell. Åh vad häftigt det var, han var så fin & pigg! Man kunde inte tro att han var 30. Tyvärr hade han lite sur min just på mina kort men mestadelen verkade han glad (de gick förbi så fort så man hann inte få många eller jättebra bilder). 
 
 
 
 
 
 
 
 
Även om jag inte riktigt är helt såld på trav tycker jag det är rätt kul på plats (allt med hästar är ju kul) och ibland kan jag nästan bli pirrig. Tänk om man en dag äger en ridtravare man en gång sett på travet? Hur knäppt vore inte det. :) Fast det är ju omöjligt att hålla koll på det. Sen såg vi Stig H vinna Ahlsell Legends. Kanonkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0