Kyligt väder

Guuud vad ruggigt det är på morgnarna nu! Kämpa Augusti, det ÄR faktiskt sommar än. Jag som hade hoppats på bonussommar i September. Suck Jaja. Det är OK på dagarna iallafall. Kommer vara skönt bara att vara ledig i två veckor oavsett, detta är sista jobbveckan innan semestern.

Min kompis är här från Paris nu och det är så kul så jag nästan glömmer av vad som komma skall. Idag ska jag dock till Honey som vanligt, erbjöd henne att följa med men hon är ingen hästtjej och skulle äta middag med en kompis så det blir bara en vanlig kväll. 

Från turen i lördags

Helgen har känts så lång! Förmodligen för att jag gjort så mycket. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0