Sköna onsdag

Totalt jättelugn dag idag. Har typ inte gjort ett smack.
Som att ha en söndag, mitt i veckan.
 
Tvättat typ. Asskönt. Igår var jag så ledsen hela dan (pga olika anledningar). Ville inte gå till gymmet, men när jag gjorde det så bara körde jag, max på styrketräningen i en timme, sen skulle jag bollträna men då var Kinsesissalen bokad pga klass. Kände att jag fortfarande inte "var klar" så jag sprang intervaller i en halvtimme istället. Maxade ut kroppen totalt, fick hålla i mig mot väggen i duschen efter. Och det bästa av allt är att jag bara har pyttelite träningvärk idag, i bicepsen. De kör jag med fria vikter så det är säkert därför. 
 
 
Imorgon är det clinicdags! Det verkar vara en spännande samling ekipage, vi fotfolk kommer se på när ryttarparen får två lektioner var, en före lunch och en efter. Det är en PRE/Kallblod, en camargue, ett halvblod, en tinker/welsh, en nordsvensk, hon som gjort clinicen har två PRE (rider en på fm, en em) och en häst stod inte vad det var för ras. Ska bli så kul att se detta! Vegolunch blev det också så behöver inte behöva vara orolig för att vara hungrig.
 
Känns ju som att det är söndag imorgon, sen ska jag jobba fredag och sen helg, igen! Hästarna släpps på bete imorgon bitti, ser fram emot filmerna som brukar komma i vår Facebookgrupp. Hästarna brukar alltid vara så glada att bli släppta, såklart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0