Seg

Var helt off igår, förmodligen är det PMS för jag är helt förstörd idag med och förstår inte hur jag ska orka med en hel dag idag.

Honey var först lite småseg men kom igång. Små små par tre travbitar, försöker vara noga med att hon ska starta med rumpan också och inte frambenen. Hon är väldigt lugn. Man kunde tycka att hon skulle vara mer "OMG!" över att få trava. Kanske blir annorlunda när vi kan börja med hela travpass.

Sen hände något otäckt när vi kom tillbaka till stallet, det rör en annan häst så jag vill ute skriva mer om det men det gick väl ändå så bra det kunde gå men det var superläskigt. Sen blev det lite rabarberpaj eftersom hästägarna hade stallmöte pga sommarbetet.



Förrgårdagen + gårdagens. Och då styrketränade jag även 45min i förrgår. Det går bra! Idag finns dock risk att det blir lite mindre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0