Planering maj

Blir tokig på alla datum fram & tillbaka! :) Närå, det är inte så farligt men jag behöver verkligen snart en kalender på nåt sätt hemma, jag skriver inte upp saker som jag borde i min iPhone eftersom jag tycker nya kalendern blivit skit. Mest skriver jag upp i min jobbkalender men då blir jag helt handikappad utan den så jag var tvungen att panikgöra mig en för Maj när jag fick för mig att jag var så jävla busy.
 
 
Mmm nej jag var inte så busy. Faktum är att jag ska ha Honey aningens mindre pga Kentresorna + att Johanna har henne 31:a - men det blir mer sen i Juni för Johanna ska bort och då kommer jag ha henne 2-8 juni. Roooligt! Och v21 ska en kollega tackas av på fredagen så då ska jag ha henne på tis el ons, ej bestämt än men nån dag mitt i veckan där.
 
Så, nu borde jag kunna sova :) Fick nog mest panik för att det redan gått för mycket pengar pga oväntade räkningar (...) och jag ska iväg på 2 resor nu. Men det är bara hotell och mat kvar där så det klarar sig, det är värre med maten hemma nästan. Men men! Nu är det bara 3 veckor kvar till lön. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0