Vinsterna!

 
Idag kom vinsterna från tävlingen jag vann! Borde kanske blivit hintad om det av priset, men fyra av de "böcker" jag vann var mer häften. Men de var intressanta ändå. Och jag vill eg inte ha nåt annat heller (+ gratis), så.. 
 
Häftet Rätt utrustning - En god hjälp på vägen rör travhästens utrustning. Inget jag eg behöver kunna men eftersom jag är intresserad av travhästar är det ändå intressant att se vad de kan ha haft. Häftet Att rida Monté  tog jag mest för skojs skull, kan så lite om det. Ingen megafakta på 6 sidor men lite mer ändå. Rätt balansering - en god hjälp på vägen var intressant, jag kan så lite om hovar så den fanns det en del matnyttigt i. Bäst av dessa var nog ändå Hästens exiteriör. Här fanns exakt det jag letat efter; ett diagram på hur allt ser ut. kort rygg lång rygg kort bog liggande bog stupande bog.. Uttryck man ser och ibland ser man bilder men här fanns mycket tydligare tecken på vad det är.
 
Hästens fysologi var mer en bok och verkar superintressant! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0