Sol ute, inte sol i sinne

Velat ut både på springrunda och till gymmet idag men har sovit konstigt och har jätteont i ryggen, bakom/under mitt vänstra skulderblad. Är väl bara vila ut. Precis som jag skrev igår är det svårt med humöret. Inte igår, men idag. När man rider eller tränar lever man på det. Hur gick det, vad gick bra, vad gick dåligt, vad gör vi nästa gång.
 
Hade en jättemysig lördag, jag & Bettan gav morgon och sen tog jag henne till sjukboxen. Fixade & mockade även ur sjukboxen. Åt lite frukost. Pysslade lite. Det var inte så rörigt i garderoben ändå, bara några grimmor som bildat ormbo. Satt i sjukboxen med henne ett tag.
 
 
Fröken i sjukboxen. Hon är så opillig (iofs bra) så varken kvistar eller lekbollroar henne så mycket dock.
 
 
 
Aldrig ett liv utan hästar. Det räcker att mysa, bara man får göra det ofta. <3
 
Johanna & Bettan hade följt med Helena på trailträningen idag, roooligt. Vill också. Hade tänkt fara på den med henne när den var på Wiggeby, innan den och hon flyttade förra våren. Men det blev aldrig av. Nu är den flyttad = transport = blir inte av. Synd. Hade vart perfekt Trabträning. Inte för att det spelar roll nu. Lämnade boken i stallet för att kunna massera henne nån dag jag har tid på kvällen. Kanske imorgon.
 
Enda hästrelaterade är i rutan idag. Håller på att se ikapp mig på fjärde säsongen av Walking Dead och i första avsnitten hade de skaffat två hästar. Ja och så PA ikväll men är mindre och mindre intresserad. Så mycket ointressant i det. Oavsett om man vill bli elitryttare eller ej är Ryttareliten onekligen intressant.
 
 
Häst i the Walking Dead


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0