Ridit!

 
Idag har jag fått rida! M som jag känner genom Malin erbjöd mig att komma och rida så idag red jag hennes fina halvblod Mondrian. :) Det var superkul att få sitta i sadeln igen, även om det inte var på "rätt" häst. Det blev till och med ett litet skutt över ett fallet träd men det gick utan problem, förmodligen mest tack vare Mondrian, haha. :) Men herre så hög. Och sån galopp. Ytterligare en anledning till min kärlek för travare, det är på tok för mycket att hålla kontroll på för mig annars. Och travare är precis lagom höga. :) Men jättejättekul var det!
 
Skönt med häst hela helgen, mer att leva på. :) Och imorgon blir det ju ut till Honey igen. Idag när vi red ut med en annan tjej som stod i det stallet blev hon förvånad över att jag åkte ut till Honey fastän hon är sjuk. Och jag blev förvånad till att hon blev förvånad, varför skulle jag inte vilja det? haha.


Kommentarer
Linda

Men! Så knasigt. Ja varför skulle du inte vilja det?

Svar: Fattat inte vad man har för prio om man inte vill.
Borrowed Hearts

2014-03-30 @ 22:37:39
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0