Ovanligt bra tisdag

Idag känner jag mig inte helt blä! Avslutade jobbet med ett möte som blev oväntat bra när jag trodde det skulle vara skit. Köpte även sista Kentbiljetterna och nästan alla resebiljetter utom en som jag ska fixa imorgon + föra över lite pengar jag fick låna i förtid av mamma, sen är det klart. Det känns skönt att ha det gjort innan ens hyran är dragen så jag vet att jag inte har nåt kvar på den baletten förutom mat, lokaltrafik, hotell & ev merchendise,och det blir då i Maj-Juni. Även om det ändå blir lite tight denna månad blir det inte lika som förra och då vet jag att Kentresorna är klara, samt att jag inte behöver tänka lika mycket på kostnader med Rikset, ens om jag måste hyra bil ner.
 
Hände lite andra spännande saker idag men det får vänta lite att bloggas om. :)
 
Oh Ryttareliten idag. Peder & Lisen. Alltså kan dom adoptera en eller? Älskar dom!
Nu ska jag ta ett bad och försöka carpe resten av diem. Imorgon ska det bli träning av, oklart om det blir löpband eller styrke men nåt av dom. Har en klass inbokad men ska nog inte gå på den, känner mig inte pepp på det. 
 
 
Pluttan igår! Här var hon sur på mig för att jag tog på henne BH & fleece igen. <3
 
 
Diggar verkligen dessa lindor från Catago. Oh så snygga! 
Lindor med passpoaler & glittersten, ja de som kommer på onödiga saker man vill ha är bra smarta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0