Hemma!

Nu är jag hemma! Jag ska dock inte ha Honey idag; somnade 01, upp 04, åka till Heathrow, var väl hemma efter 12 nånstans. Har packat upp men nu ligger jag med kisse på magen och vilar. Ska ändå försöka att inte sova så jag inte vänder dygnet. I England är det vår och jag hade liksom förträngt att det inte var det hemma med.. Men nu är det ju Mars iallafall! 
 
Inte superpepp på att vara hemma men jag har haft problem med hotellet så det är skönt att komma därifrån, och så är det skönt att vara med Joe. Och så saknar jag Honey! Är en vecka sen sist och först på fredag är det dags.. Men jag hade aldrig orkat idag.
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0