Dagen

Är på bättre humör idag men har inte planerat nåt för banan så jag tror ändå vi rider ut idag. Eftersom vi red med sällskap i lördags skulle jag vilja känna igenom henne själv, blir aldrig samma sak med någon som när man rider själv tycker jag. Dessutom känns det extra meckigt med banan när det är mörkt, trots att vi har bra ljus där. Sitter väl mest i min skalle antar jag men känns extra stressigt att hinna med att dra fram grejer på en måndag när jag har en buss att passa.
 
Kanske på fredag. Fördelen med fredagar är ju att jag har lördagar med och oftast är ute på morgonen då = om jag inte hinner städa efter mig på banan på fredag kväll kan jag göra det på lördag morgon utan att nån behöver bli irri. Hade jag egen bil spelade det ju roll, men.. måste dock fundera ut vad jag ska göra då, för jag måste ha plan när jag rider på banan, annars blir det bara pannkaka. Och sen, som alltid, beror det på hennes humör. Det gick ju kanon i lördags men än är inte fällningsperioden över.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0