Abstinensbesvär

JAG VILL TILL STALLET NUUUU. :(
Tur att det är fredag imorgon! Känns som att det är jättelänge sen det var måndag.. frågan är vad jag ska göra då. Förra fredagen smorde jag ju allt och det har inte använts sen dess pga vila så det kan jag inte göra. Och eftersom alla normalt vart ute då, så kan jag inte få skjuts. Så det är 2½ timme jag ska slå ihjäl. Även om man försöker göra allt lååångsamt så är det svårt att byta om, mocka, fixa mat & byta om igen på 2½ timme. Det är för kallt och för mörkt för att städa i förrådet. Kanske pyssla med henne bara. men alltså ärligt så gör man inte det i 2 timmar heller. Hmmm.
 
Bok? Plugga LD-programmet? Städa mina saker i sadelkammaren (tar max 10 min)? Städa sadelkammaren kanske. Haha snark. :) Ja inte är jag nöjd när jag inte är i stallet och när jag får vara där finns där inte mycket att göra. ;) Hade jag haft lite pengar hade jag kunnat köpa med mig mat innan men det blir nog inget med det heller. Jaja. Det var ju tur att jag inte skulle till stallet igår iallafall. Först satt jag i Norrviken 25 min, sen kom vi till Rotebro strax efter åtta. Då väntade jag på två bussar som aldrig kom. Skrev ett snyftrop på hjälp på Facebook och bästa stallkompisen Bettan som bor i mitt område kom och räddade mig, då hade tåget stått där 1h.. fyfaan. För nån decimeter snö. Som förhoppningsvis har smält bort nu.


Kommentarer
Linda

Massera henne =)då har du slagit ihjäl en timma iaf.

Svar: Aaahhh ja! Ska ta med min bok om det! Skitbra, tack! :)
Borrowed Hearts

2014-03-20 @ 21:39:49
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0