Veckoplan!

Ojoj. Snart på väg hem efter en magisk spelning i Göteborg, ska bara hem, byta om och sen ta bussen till stallet. Såhär ser min veckoplanering ut:

Måndag: Varggropen + Vändplan
(Så trött idag så det känns lagom)

Tisdag: Trab från marken
(Lite osäker på om jag hinner med de nio moment jag tänkt mig men ska bara köra från marken så behöver inte klä på henne och då borde jag hinna)

Onsdag: Runsaskogen/Runsavägen 
(Samma tur som vi red i fredags)

Torsdag: Uppvärmning till vändplan & tillbaka, sen fyra bomövningar i skritt på ridbanan + en mjukgörande övning.

Fredag: Båthamnen tur & retur

Lördag: Uppvärmning runt Varggropen, sen en Working Equationbana med sju moment (i skritt)

Söndag: Manilla eller Ridskolans vägar

Sen lämnar jag måndag lite öppen ifall Johanna skulle vilja ha henne sen när hon kommit hem men om jag har henne då så blir det nog bara nån enkel runda.

Har haft premiär för mina fina silverhanskar. De känns så somriga :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0