Tips: Hur man tar med telefonen på sommaren



Nu har jag ridit ett antal gånger i min Trabeca-"skärp" eller band eller vad man ska säga. Sash kallar dom det på engelska. Det är ungefär som en midjeväska (fast snygg), och så sitter den tight mot kroppen istället för att skumpa som en midjeväska skulle. Den har tre fack varav ett är i iPhonesize och den är helt lysande att rida med! Jag har den nu på sommaren när man rider i T-shirt och inte har nån väst/jacka att ha iPhonen i. Jag köpte den på deras Kickstarterkampanj men den finns på Trabeca.com i tre olika utföranden.


Kommentarer
Klara Forsström

Snygga ridbyxor!

Svar: Tack! Hööks :)
Borrowed Hearts

2014-06-24 @ 15:27:57
URL: http://skogsmullen.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0