Promenad

Det bidde ingen Trab idag. Jag kom till Väsby Station 17.45, det började regna 17.50. När hon stod i stallet kl 19 var hon dyngsur på ryggen och obehagsruggade på sig bara man petade på henne. Hon fick stå med yllet i boxen 25 min men det gjorde inte så stor verkan på den korta perioden. Hon ömmade faktiskt inte men kändes dumt att chansa så vi gick ut i repgrimman.


Tråååååkigt som vanligt.. Vi gick till Galoppbacken & hem, sen var hon torr. De är inte planerat mer regn imorgon så jag släppte ut henne torr. Och sen började det regna.. Jaja. Bara det inte regnar imorgon borde det vara lugnt. Och det ska det inte. Vi får Trab:ba nån annan dag.


Fjantig & kråmandes för att hon fick syn på Grann. Som hon egentligen inte tycker om. Och går i samma hage som vare dag. Brunstfia. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0