Meh

Allt känns så jävla ostadigt och rörigt, överallt, just nu. Alla plan, platser & planer. Jag känner mig trött och less, stressad & huvudvärk, och den här jävla mongoliska bronkithostan jag har är seg och inget hjälper. Idag efter jobbet har jag bara vart hemma och sett gamla avsnitt av Doctor Who och Leverage. Gjorde egen pesto som var asgod, till pasta.

 

Honey har också vart lite off på senaste. Tittig ute (mer än normalt) & grinig i hagen. Kanske för att flocken har vart uppdelad. Igår var första gången på länge hon faktiskt såg glad ut att se mig (de har gått ihop alla sen i söndags). Så det var ju skönt. Nu ska jag gå och sova.

 

Skrutt med konstig min i Göranstorpshagen förra veckan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0