Krasslig men bättre

Låter fortfarande för tääskig på rösten men det går åt rätt håll. I lördags fick jag kraxa mig fram med Becky & Carin.

Däremot fick jag nån konstig sträckning på yttersida lår nån gång igår alltså typ övre yttre delen och mot rumpan.. Eh? Hur? När? Borde dessutom vart uppvärmd själv pga promenad från Göranstorp i värme.. Irriterande. Måste ha vart när jag byggde el rev WE-banan antar jag.

Skritta Skrutt till sommarhage

Tar vilodag nån dag till men skulle vilja ta minst ett gympass innan fredag iallafall. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0