Framtiden

Nu är det inte mycket kvar i kalendern. Det är Luleå i helgen, och så ska jag till Norge i juli men sen är nästa anteckning London med mamma, i slutet av November. Istället blir det fullveckor på jobbet och fokus på hemmet som gäller ett tag. Vilket i ärlighetens namn behövs, hemmet har fått förfalla lite i resor och upptagenhet. Än blir det inte exakt som jag tänkt mig på ett tag, pga pengar. Bilsparande prioriteras först. Norgeresan klämde sig in trots att den inte skulle, men det får blir så.
 
Efter väldigt mycket flängande sedan maj känns det nästan lite skönt. Jag har ingen semester inplanerad eftersom jag bara ska spara pengar men om det är lugnt på jobbet tänkte jag kanske ändå ta en vecka och göra ingenting i slutet av sommaren. Kanske. Vi får se. Jag har inget stort behov att ta semester bara för att ta och eftersom sommardagarna alltid känns längre så gör det inte så mycket att man jobbar. Resa eller semestra finns det inte råd med pga ovan. Dock har jag tagit en semesterdag idag eftersom jag kom hem sent från Kent igår och det är skönt. Få landa lite. Ska ut till Honey om ett tag.
 
Har inte riktigt bestämt mig för var vi ska rida, är sugen på samma vägar som vi red i lördags men jag vill inte tråka ut henne så kanske att vi rider runt Manilla. Vi får se.
 
Honey i lördags. Trädkliexpert.
 
Kanske kan jag ägna min tid på mina mål nu? Har vart lite si & så med dom.. Vissa kommer jag få stryka för det finns inte pengar till allt som jag hoppats (eller snarare: pga att jag prioriterat Kent) Men då har jag ju kvar till 2015 ;) Men andra saker går att göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0