Efter medryttarhästarna försvunnit

En av anledningarna att jag skaffade denna blogg är just för att minnas själv vad jag gjort med mina medryttarhästar. Man skriver ju dagbok men den försvinner med hästen. Finns så mkt med Rauen jag inte minns och då är han ändå rätt nära i tiden. Är så glad att ha den för att minnas herrHoney, det är så mycket man glömmer.. Finaste tiden med honom var våren/sommaren då jag & Malin hade lärt känna varann mer, jag & han hade lärt känna varann mer och jag red ett par CR-lektioner. Red mycket med Cicci och det var så kul tid bara. Sen gick allt käpprätt åt helvete på hösten, men sommaren var bra.


Fina farbror! Eftersom Malin & jag såklart är vänner på sociala medier så får jag se bilder på honom ibland och då blir jag så glad. Även om jag gillar tjejHoney mest av alla så gillade jag ju honom så mycket med! Om jag får bil snart så ska jag försöka åka ner och hälsa på honom & Malin nästa vår/sommar. Och hennes lilla halvblodstillskott Neytiri!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0