Skjut mig.

Alltså fyfaan vilken jävla skitdag. Jag ska snart gå och lipa i badkaret. Började med att jag efter en halvtimmes telefonkö får veta att den extraräkning Hertz skickat mig är för att jag kört för fort i Norge och de tog 800:- för att meddela mina uppgifter till Norska Trafikverket. Sen kommer böterna också, jag har inte fått nåt om det än men går jag på en sida jag hittade kommer det kosta mellan 600 och 9000, beroende på hur fort jag kört på vilken vägsträcka. Jag har ingen aning men jag kör sällan 10 över max så jag hoppas det "bara" blir ett par tusen..? Men jag vet ärligt talat inte, det var när vi irrade runt efter flygplatsen när vi skulle hem och allt var bara sån jävla röra. Jag tror jag vet var det var men minns inte vad det var för hastighet där. Gråt.
 
Sen fick jag bara skitärenden på jobbet, hela jäkla dan, varav sista 20 min innan jag skulle gå. När jag äntligen kom till stallet var hästarna vid grinden och Honey kom fram & verkade pigg. Vi gick till stallet och sen klantade jag till det av bara fan. (Inte med henne) Blev så jävla arg & shaky på mig själv, att jag inte ens vågade rida sen, hade jag gjort det hade jag definitivt åkt av eller nåt. Skrittade bara barbacka i sidepullet runt Varggropen och släppte henne sen i hagen, och gick sen tillbaka med träns & hjälm.
 
Är så jävla LESS och ARG på mig själv just nu så jag vill bara skrika.
Fan! Orkar inte. Jävla idiot. Så onödigt.
Vill bara dra ett täcke över mitt huvud och ligga där i två veckor eller så.
Fanfanfanfanfanfan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0