Schabrak

Efter ett par intensiva dygn med 5-åring och bror och svägerska är det makalöst tyst hemma hos mig. Katten är något lättad att vara av med sitt största fan, även om han vart otroligt duktig och bara sprungit undan när det vart som mest stoj, mot slutet så fick till och med Alfons gå fram till honom och klappa honom utan att han sprang iväg. Överlag hardet gått super, var lite nervös att ha en femåring i mina saker men han är så duktig.
 
Har inte Honey förrän på måndag nu, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra av helgen. Kanske åker jag och tränar och går på Hööks och kollar nya grejerna? Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Ganska skönt också. Tänk bara om detta vart starten på semester på riktigt. Måste fan ta två veckor.. sen. Nån gång.
 
Ska göra en "finast i höstkatalogen"-post sen när jag plockat upp katalogen men dessa Lena Furberg-schabrak var ju bara såååå fina. I alla färger, även om dessa vann hos mig ;)
 
Så himla fina symönster (vad heter det?) på själva scabraken också!
 
 
 
Det här tyckte jag var riktigt flådigt också. 


Kommentarer
Linda

Det översta fast i orange kan ju ha råkat få följa med mig hem igår =)
Jag vill ha alla färger. Gillade det rosa massor men jag har redan några med rosa i så nu fick det bli ett orange =)Tror det kan bli lite kul på Mayan.

Svar: Såg blå och rosa på Hööks här, superfina. Oranga & gröna var inte riktigt mina färger men såg det oranga i din blogg och det var ju faktiskt jättefint.... :)
Borrowed Hearts

2014-07-26 @ 19:51:04
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0