Leg day

Alltså fyfaaaan "jag har benmuskler från ridningen, en benklass är inga problem" alltså SLÅ MIG nästa gång jag får för mig nåt sånt här. Var på en 30min högintensiv benklass nyss, alltså, mindre än en timme sen. När jag skulle böja mig fram och stoppa ner kläderna i min gymväska orkade inte min kropp både gråta pga röven och låta mig ha fungerande armmuskler, så armarna la bara av, och jag tappade allt framför tjejen bredvid. Haha alltså.. Då ska vi inte ens tala om trappor. Eller imorgon. Gråt.

Men FAN vad bra det känns. 
Jag idag, tomatfeja & svettig som fan;





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0