Kaos

Jag som bara skulle ha det så lugnt resten av sommaren! Nästa vecka blir lätt kaosig.. Först skulle min kompis Béné från Frankrike komma torsdag em, en vecka. Javisst, kul! Bytte hästdagar må-ons nästa vecka.

Sen idag så sa hon att hon kanske blir några dagar sen pga en jobbgrej. Inga problem det heller, då kanske jag kan peta in ett gympass?

Sen ringer bror nu ikväll. "Vi tänkte komma till Stockholm på onsdag och kan vi bo hos dig?" Eh jo ja det går nog bra.. Sen kom jag på Honey på onsdagen, men om jag kan smita några timmar tidigare på onsdag och om det funkar med min kollega att jag är borta torsdag-fredag så ska jag nog hinna med häst & brorfamilj & fransyska! :) Haha. Men det är kul att få besök, det får jag ju nästan aldrig. Tur att jag megastädade innan Norge, nu kan jag bara snabbstäda i helgen.

Gick 40 minuter på löpband idag, började på 4.5 och var uppe i 5,8 mot slutet, känns mycket bättre i benen nu. Får se hur kul det blir att rida imorgon dock.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0