Bidde inget hagbygge

Skulle åka till stallet idag för att hjälpa till att "knorra" & snöra sista beteshagen men sen SMSade Johanna och sa att nån redan gjort det. Jag har sovit sjukt lite senaste nätterna så det gjorde inte så mycket. Mupplade lite med lite kort & inlägg till nya bloggen och sen slocknade jag ett tag i soffan. Nu tar jag ett litet snabbad innan sängen. Imorgon ska jag ta mig till gymmet igen.


I kvällssolen i stallet i måndags.


Tack för alla ord & för att ni är glada för mig <3 Det är så konstigt, har vetat om det så länge nu och sen när det blev officiellt blev det liksom nytt igen så jag har vart så glad idag. 

Ska ta semester två första veckorna i September, dels för att jag behöver lite långledigt och så blir det skönt med lite extra tid den första tiden. Även om det bara är hon och jag & vanliga stallet.
Men ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0