Aj

Alltså jag har träningsvärken från hell sen den där benklassen i tisdags, kan knappt gå. Dvs lite FÖR mycket träningsvärk, den var för tuff för mig just nu. Skulle träna Core idag men börjar det inte kännas bättre vid lunch idag ska jag avboka och gå på löpband istället för att mjuka upp benen. Det här är helt sjukt. Det VAR så jävla skönt att ta ut sig så men det var lite för tidigt. Även om jag tror det bränner gött. Men måste bygga upp lite mer styrka, funkar ju inte att gå en klass och sen inte orka träna pga träningsvärk.

Nästa vecka kommer jag inte hinna träna alls, då jag får besök från en kompis från Frankrike. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0