Tankar & planer

Satt & kollade payandride.se för skojs skull. Jag har ju främst siktet inställt på Rikset och är eg inte så tävlingsintressarad men ändå blir man ju lite sugen ;) Det är bättre att söka på Uppsala än Stockholm tyvärr, för de flesta Stockholmstävlingarna är söder om stan medans Uppsala domineras av Bälinge norr om Uppsala och Jälla. Jälla skulle vara helt OK och eftersom Johanna gick där har Honey vart dit några gånger. Det som är är att det är ett sånt projekt och framför allt kostar om man ska på det för det ska hyras transport och jag ska ta mig till de som hyr ut och eftersom jag inte har dragbil eller nånsin har kört släp är det B-kortsbilen som gäller och då får den inte vara uthyrd. Så mja. Jälla har en pay & jump i April, det hade vart ett kul test men det blir nog inget :)
 
Hoppas fortfarande kunna galoppera i helgen men vi får se. Lite sugen att gå på en bra second hand som är nära mig på lördagar men då kan jag inte åka med tidiga bussen och då är det 13-17 i stallet om jag inte får skjuts. Så vi får se hur det blir. Nästa helg ska jag ha henne söndag också, det blir kul. Mötte Frida i morse på tåget och vi sa att det skulle vara kul att rida i ridhuset igen. Det är lättast på söndagar så det skulle ju passa.  Nu är hon ju lite bättre än hon var då så det kanske går lite bättre denna gång? Då kanske man skulle kunna leka med lite bommar också.. Hmm.. :)
 
När vi var i ridhuset i December.


Kommentarer
Marie Jakobi

Hej!
Jag gillar din blogg. Roligt att läsa om dina planer för den kommande helgen. Hoppas du får kul.

2014-01-23 @ 18:57:48
URL: http://www.mariejakobi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0