Kavajjakt

Hämtade upp Hööks ny katalog i torsdags, ska skriva lite mer sen men alla tävlingsgrejer var fula. :( Tävlingstoppen jag fick i julklapp hade de gjort ljusare & fulare så jag är glad att jag fick den fina! Det jag saknar (förutom nummerlapp men det kostar en tjuga) är kavaj och jag tycker Hööks ordinarie är fin men jag gillar inte stretchmaterialet som gör att varje bilring syns.. De ska få en ny som dessutom är brun, hoppas på att den ska matcha mina nya stövlar & vara snygg men den är också i "stretchingt funktionmaterial" så vi får väl se.. :( Jag skulle helst vilja ha en lite mer "stel" kavaj alltså mer som en vanlig icke-hästkavaj. Hörde dock att Tyra ska släppa lite nya StarRider-grejer, hoppas det kommer kavajer då också. Gillade båda hennes förra gången men hade inte en tanke på tävling då. Men helst skulle jag vilja ha en brun. Ska ev till SATS imorgon så då tänkte jag kila in på Hööks & Horze och kolla.
 
Den nya som förmodligen är i fel material..
Men snygg var den.
 
Det är ju ingen panik än men skulle samtidigt vara skönt att ha det klart. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0