Ytterligare tävlingstopp?

Börjar fundera på om jag ska ha med nåt alternativ till tävlingstopp. Jag har ju bara en och det är fyra tävlingar.. Men vilken? Tycker de flesta är rätt fula.. Dessa är dock OK tycker jag, men inget wow liksom. Linnet från Horze, den med volanger från Spooks & den grå från Pikeur. Den i rosa liksom..!
 
Såg att Equiline hade en ny röd topp som såg jättefin ut, men hittar ingen bra bild på den. Men det är ingen panik, kommer säkert fler roliga framåt våren när säsongwen verkligen drar igång.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0