Vill åka på träääning..

Jag vill:
- Sluta hosta så mycket att jag får träningsvärk (woohoo, magträning)
- Åka på dessa Trabträningar
 
Vore ca 200% kul?! Blir alltid så avis när folk jag känner skriver om sina träningar. Elin som rider western brukade förr åka på trailträning i Wiggeby och det är ungefär som Trab men nu är de träningarna flyttade. Så typiskt för vi hade kunnat rida till Wiggeby.. Och skulle man åka på träningarna i Jälla måste man ha transport. Går ju att hyra ja men då måste man ha dragkroksbil (och ev BE-kort). Ytterligare alt hyra b-kortsbussen men då måste man ha skjuts dit för att hämta den och när man lämnat den och det är för mycket meck för träningar.. suck. Trab går ju att träna hemma, fördelen med westernryttare i stallet är att det finns mycket leksaker.. ;) Men det hade vart så kul att träna med andra ridtravare och för Marie som är bra på Trab.
 
Ja ja vad är väl en bal på slottet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0