Vann en tävling!

Var för övrigt en av fem vinnare i en tävling i helgen och jag & Honey är på framsidan av Travsports hemsida (länk om tävlingen här) just nu! Vinnarbilden är såklart vår pussbild, det är en fruktansvärt bra bild. har lite dåligt samvete för att jag vann över Johanna som också var med för jag hade aldrig sett tävlingen om inte hon var med. (Johanna du får säga om du ändrar dig & vill ha nåt :)) Vann 300 kr i deras webshop där de hade mycket intressanta och inte särskilt dyra böcker så det blir nog ett par stycken. Sjukt, andra tävlingen på kort tid jag vinner!
 
Vinnarbilden, som är ett rent lucky mistake att den blev så bra.
 


Kommentarer
Elin

Vad kul! Stort grattis :D

Svar: Tack! :)
Borrowed Hearts

2014-02-18 @ 15:16:22
URL: http://beautyalices.blogg.se
mamma

Vad roligt! Grattis!

Svar: Tack! :)
Borrowed Hearts

2014-02-19 @ 23:30:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0