Underbar lördagsmorgon!

Vaknade 20 i 8 igår, och Helena skulle hämta upp mig 8. Hade av misstag satt larmet på 8 så det var tur att jag vaknade! Slängde ner lite frysta mackor i en påse till frukost, tömde kattlådan & ilade ner och sen gav fixade vi utsläppet. Var en härlig morgon och Honey hade mycket spring i benen och galopperade ut i hagen! :) Knaspålla. Sen fikade vi och jag åt mackorna som lyckligtvis tinat, sen fix och sen for Helena. Jag hämtade in Honey när jag normalt skulle vart ute om jag åkt buss så det blev ganska lagom i tid ändå.
 
Grann, Pålle, Walentino tror jag står där, Ingra, Pilen, Sudden, Cytra & Honey!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0