Four-letter word

Grattis till Malin & Krille till en jättesöt liten knodd! Allt verkar ha gått bra och han är jättefin. Moderskap har aldrig vart en av mina ambitioner och jag blir vansinnig på folk som ska trycka det på en "vill inte du ha barn?" Men det betyder inte att jag ogillar barn. Jag är inte jättebekväm runt mindre barn men jag älskar min brorson & mina kompisars barn.

Hursomhelst. Alltid när jag skrivit en megapost som igår vill jag deletea den direkt. Oavsett om den är positiv eller inte. Men det är ju så det är så den får vara kvar. Kvar är också plusgraderna så förhoppningsvis har vi snart lervägar att rida på igen. Mindre bra är att det även innebär leriga hagar, och det innebär fortsatt mugg. Det har vart envist i år eftersom det vart så varmt men samtidigt verkar vi ju göra nåt rätt för det blir aldrig mer än sårskorpa. Googlar man på mugg eller läser tips så gör vi redan allt man ska och hon har hittills aldrig (peppar peppar) fått svullna ben utan det är bara sårskorpor i karlederna. 

Imorgon är det stall men ikväll ska jag på detta;





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0