Lista

Är lika tom på ämnen idag så jag snor en lista från elfstrands.se;
 
 
  • Favoritövning, hoppning: Det var frukstansvärt länge sedan jag tränade hoppning (alltså, 90-talet) men jag älskade verkligen studs då. Haha. Kanske enkelt men jag gillar det.
  • Favoritövning, dressyr: Finns så många och nästan allt är kul men jag älskade att rida skänkelvikning på volt (det gjorde inte herr Honey haha) och fyrkantsvändningar. Även (om hästen orkar) rida i omväxlande trav & galopp på volt & variera storleken.
  • Favorit”kändis”häst hoppning: Jens Fredricsons Lunatic, lätt. Blev så glad att jag fick se honom i Globen tidigare i vinter, även om det var långt ifrån..
  • Favorit”kändis”häst dressyr: Tinnes Anton. Väsbyhäst dessutom ;)
  • Favorithästtidning: Har tänkt göra en recension på alla tidningar länge. Hästfocus tycker oftast mest som jag men jag måste säga att Hippson gjort ett riktigt uppsving poå senaste!
  • Favoritfärg på ryttarutrustning: Framför allt FÄRG! Roligt!
  • Favoritmärke på ryttarutrustning: Mountain Horse när det kommer till kläder, Ariat när det kommer till ridskor, Roeckl när det kommer till handskar. Men sen kan jag nästan ta vad som. Men ska jag välja ett klädmärke blir det Mountain Horse även om jag tycker de kunde göra lite mer spännande saker. Min mörkblå vinterjacka, röda höstväst & mitt träns :) kommer alla från Mountain Horse.
  • Favoritryttare i världseliten: Roffe, Jens Fredricsson & John Whitaker. Sen tycker jag himla mycket om Lisen Bratt Fredricsson också för hon verkar så himla vettig. Skulle gärna träna för henne! Efter förra OS är jag lite svag för Sara Algotsson Ostholt också. Men inte så många från utlandet förutom John.
  • Favoritbild på mig och min medryttarhäst: Den här! Den blev så fin trots att hon inte var på fotohumör och mest bara ville äta gräset. Har den som bakgrundsbild på min jobbdator. Den och "pussbilden" vi fick till förrförra sommaren i Sigtuna som jag har som profilbild på Facebook
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0