Inte sjuk men inte frisk

Ja så känns det nu. Vaknade igår med lite halsont som dock blev bättre efter lite te & macka, jobbade hela dan och var pigg men ändå lite sliten typ, fix i stallet och fick sen skjuts hem så jag var i säng vid 8 och till strax innan 6 nu (minus 2h i mitten då jag vaknade men vilade då iaf). Känns lite bättre idag med inte helt 100% än. Inte lika ont i halsen eller snorig som jag vart under natten men lite blöig. så jag ska nog orka jobba och sen är det bara vila. Ska inte gymma förrän jag känner mig 100%, hur trist det än känns. Jag låtsas ändå att träningen har gjort att jag inte blivit sjuk "på riktigt" utan bara lite för flera på jobbet har vart hemma så det kommer nästan säkert därifrån och inte för att jag tränat för hårt.
 
Ja som sagt bara lite mock & fix igår, de var nere i hagen och Åsa började att ta in Grann & Pålle som kommit först, och när jag ropade kom resten med Honey i spetsen, glad tjej. Kändes lite bättre bara av att få snusa i manen på henne, sen fick hon gå in direkt och jag fixade bara till BH & fleecen och kratsade hovar + salsyvasade muggen som verkligen är sååå liten nu. ÄNTLIGEN.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0