Hjärntömning

Idag känner jag mig lite tom på ämnen att skriva om, bloggar & hästforum är ovanligt nog ingen källa för inspiration heller. Är fortfarande rätt trött i kroppen så jag ska inte träna nåt idag utan ska bara på ett ärende efter jobbet och sen hem och pyssla lite där. På lördag är jag liiite sugen på att dra ut leksaker på ridbanan eftersom den kändes OK igår men det ska vara snöblandat regn på torsdag em och mestadelen av fre så vete fan om det är värt det för banan är plaskig och vattenpölig. Hon är så jävla petig med var hon går, så då är det svårt att få bra jobb ändå. Ja vi får se. Kanske, men hyser inget hopp. Än är det inte vår..
 
Nästa vecka ska det dessutom bli minusgrader IGEN men ingen snö SUCK. Det är ju dock långtidsprognos så förhoppningsvis ändrar det sig. Ska det inte komma ordentligt med snö så kan det få vara såhär. Även om det är lerigt i hagen har hon faktiskt inte blivit lerig om fötterna (fördelen med att hon inte vill bli kladdig om fötterna!) och hennes hovskägg verkar dölja muggen bra så den har inte blivit värre. Det är väl bara salsyvasa på antar jag.. :) Läste nåt om zinkpasta för mugg, undrar om det kan vara nåt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0