Den största drömmen

På senaste har jag sett så många videos på folk som blir överraskade med en häst. Vanligtvis är det barn men ibland vuxna. Finast är de videos där de redan känner hästen men har nu fått den. Gud vilken dröm. Sen är det lite vanskligt att köpa en häst i present kan jag tycka men om det är vuxna som köpt en bra ponny till sina barn eller som i en videon när tjejen fick sin sköthäst så är det så fint. Gråter i varje video. :) Jag har drömt om många saker och uppfyllt de flesta. Men drömmen om egen häst är nog den äldsta, och en som ännu inte gått i uppfyllelse.
 
 
Tills den dagen är det skönt att man får låna ett hjärta. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0