Tröttfia

Igår när vi tog in hästarna i stallet för att fixa dom somnade båda typ på en gång. Honey nästan på riktigt, lilla skruttan :) De andra kommer nog vilja ha sina ute dygnet runt i vinterhagen men jag vill låta Honey sova inne iallafall en natt eller två i September. Jag har ju semester då så jag kan ta in & släppa ut själv, så det går nog. Vi fick dra ut dom ur stallet till ridturen, sen piggande dock Honey till direkt (Cytra hade litelängre startsträcka men kom igång sen ;))
 
Känns iallafall som att det är aningens mindre flugor i hagen de står i nu, där de förhoppningsvis kan stå de här sista två veckorna. Det är lite bökigt för mig med bil som måste promenera men det är ju inte varje dag än. Det är bara hoppas att jag lyckats spara ihop till bil nästa sommar. Ska ju inte ha nåt avancerat, 10-max 15 tusen, men det kommer ta längre tid nu.
 
 

Detta var alltså INNAN ridturen.. Pluttan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0