Tröttfia.

Åååh i lördags när jag & Frida kommer mot hästarna ligger Walentino & Suddi och sover. Det var rätt varmt så inget ovanligt med det. Sen när vi närmar oss lägger sig Honey ner också. Det är ju typ det gulligaste som finns med hästar som ligger ner. Jag blir satte mig vid henne och klappade och myste en stund, sen la hon sig ner med hela halsen alltså åååh lilla skruttan. Det gjorde lite ont att behöva truga med henne, men syftet med att vi skulle ta dom var att de skulle få vila i stallet medans vi fikade av Frida.
 
GULLI <3 Detta hade blivit ett så fint kort att förstora om det inte var för flugorna.
Men man kanske kan photoshoppa bort dom? ;)
 
Så tlöööööött.. Lilla spärrballongen ;)


Kommentarer
Linda

Ååååh vad mysigt!

Superfint kort att förstora trots flugor.

Svar: mm :)
Borrowed Hearts

2014-08-18 @ 17:13:22
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0