Rycker i shoppingnerven

Har alltid kunnat avfärda PS med att alla deras träns snyter åt nosen men nu har de 1. ett assnyggt hackamore 2. ett träns där man helt kan ta av nosgrimman (kan man på deras vanliga med men då får man en extraflärp över, ej så snyggt) och 3. ett caveson (mix av hackamore & kapson)
 
De är dock - som alla andra PS-träns - skitdyra så jaja whatever. Den nyligen lanserade grimman som ser ut som ett Micklem var in my humble opinion skitful. MEN. Nästa vecka kommer denna.
 
Oj jag vet en tjej som skulle vara ca skitsöt i denna.. 
Den andra grimman kostade dock 800:- och denna har pärlor så det kanske drar upp prislappen.
Men SÅ FIN. Sen är jag lite emot att köpa nya lädersaker om man inte absolut behöver, men..
 
Det nya matchande grimskaftet var också så fint.
Om man kan rättfärdiga att köpa ett grimskaft för 300:- på nåt sätt.
 
Ibland är det nästan skönt att vara pank.


Kommentarer
Linda

Pöh öhh! 300 för ett grimmskaft! Host host

Svar: Joråsåatte..
Borrowed Hearts

2014-08-05 @ 23:34:14
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0