Lättare matförgiftning?

Igår vaknade jag och kände att "idag måste jag springa!" Och idag vaknade jag och kände att "idag måste jag vila". 

Nåt är off i kroppen, det kom redan igår. Jag var så trött, men egentligen var jag nog inte trött tror jag. Jag tror kroppen försökte slå bort något. Det kom långt efter, så jag undrar om det var maten. Man blir mer utslagen av "riktig" matförgiftning men nåt tror jag det var. När jag skulle sova hade jag lite ont i magen och jag ville nästan kräkas, och när vill man det liksom.

Idag är jag trött men mer matt, och känner mig lite förkyld i kroppen men är inte det (hoppas jag). Men nåt är fel i kroppen. Är inte febrig, men lite varm. Ska dricka mycket idag och även hälla i mig Lemsip (Alvedonliknande pulver från England som man häller i varmvatten och dricker som te), och sen bara sova efter jobbet. Förhoppningsvis räcker det. 

Har ännu inte ont i halsen, och det är normalt sett alltid mitt första tecken på förkylning. Peppar peppar att det inte är det. Nu är jag snart på pendeln, då får jag sova en stund till iallafall <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0