De future..

Även om jag såklart går och tänker mycket på hösten och just nu styr upp div saker ang det så tänker jag inte skriva så mkt om det i denna blogg. Däremot så skriver jag många utkast i bloggen som kommer sen :)

Idag har jag iallafall bokat tid för besiktning. Det känns bra, vi gör allt "by the book" även fast det är vi & hon. Känns skönt att ha ett läge på henne när vi kör igång (hon kommer både besiktas & skos första veckan i Sep), och extra bra för att hon har haft sträckningen så vi säkert har en "friskförklaring" :)

Efter några svalare dagar kom värmen igen så det blir nog inget seriöst jobb idag.. heller.. :( Men till helgen skulle det "bara" vara runt 25, helt sjukt att man tycker det är svalt nu haha. Läste nånstans att torr varm sommar kommer innebära mycket snö & kyla. Är väl inte jättepepp på det för min del (eller hennes ryggs), men för ridningen hoppas jag på ordentligt med snö så man kan jobba & inte bara har isgata överallt som det var förra vintern.


Om 3 månader är det November.. (Denna bild dock från i Mars)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0