Bollträning



Detta är ett par bollövningar från boken Fitness för ryttare som jag fick i julklapp. Om jag har tid gör jag dom efter styrketräning istället för att stretcha. Det är bra nedvarvning samtidigt som det är bra träningar för bl a sittben, bäcken, bål & balans. Var inne på att skaffa PT ett tag men ahaha kan ju glömma att nånsin ha råd med det nu! ;) Skulle träna igår men ORKADE verkligen inte efter 9 timmar i hus med extremt lågt fungerande AC. Imorgon ska jag äta middag med kompis som fått bebis rätt nyligen men på torsdag ska jag verkligen försöka komma mig iväg. Måste dock fixa nåt mellis då för den här värmen tar all energi ur kroppen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0